Задачі Школи молодого вчителя:
· створення молодим учителям умов для набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі на посаді, яку вони займають;
· мотивація самоосвітньої діяльності молодого педагога;
· озброєння молодого учителя знаннями психолого – педагогічної теорії;
· формування й розвиток особистісних якостей вчителя;
· вивчення ефективного педагогічного досвіду й освоєння різноманітних методів і сучасних освітніх технологій;
· стимулювання і організація педагогічної творчості.
З метою підвищення рівня професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи та здібностей молодих спеціалістів у вересні вчителем - наставником разом з молодими спеціалістами був складений план спільної роботи та плани роботи молодих спеціалістів, виконання яких дотримувались протягом навчального року.
Молоді спеціалісти протягом року отримують методичні консультації щодо організації освітнього процесу:
· правила та основні вимоги щодо складання календарного планування та заповнення класного журналу;
· вивчення документів Міністерства освіти України;
· формування самоосвітньої компетенції учнів;
· врахування принципів диференціації та індивідуалізації навчання;
· використання інноваційних технологій;
· формування життєвих компетентностей;
· оптимальність домашнього завдання;
· результативність уроку (ступінь досягнення мети, якості знань, рівень оволодіння вміннями та навичками).
Кожен із напрямів методичної допомоги ставлення молодого вчителя забезпечує спрямованість роботи з молодим спеціалістом на кінцевий результат.